Receptes i menús amb criteri

Fa un temps vaig trobar aquest llibre mig amagat per les prestatgeries de llibres de cuina d’una llibreria de Barcelona. Mig amagat perquè és petit i passa desapercebut al costat dels exemplars enormes que cada vegada estan més de moda. A mi em va cridar l’atenció precisament perquè és petit i m’agraden els llibres petits. I quan vaig veure de què anava, vaig decidir comprar-me’l.
Conté menús estacionals, una pila de receptes per a tots els gustos i moments del dia, trucs de tota mena i uns consells nutritius molt assenyats i amb criteris naturistes. Les receptes són sensates i assequibles, fetes tocant de peus a terra i adreçades a un públic bastant “normal”. 🙂
Aquest Nadal volia regalar-lo però a la llibreria em van dir que està esgotat i ara només ens queda rastrejar totes les llibreries que puguem per aconseguir-ne els últims exemplars que deu haver-hi al mercat. La setmana passada en vaig trobar un i el regalaré a la mestressa de casa que fa un any em va regalar el Boc’n’roll. Si en trobo més, no patiu, que us ho faré saber!

ACTUALITZACIÓ (setembre 2014): per sort, el llibre s’ha reeditat diverses vegades. El podeu trobar aquí: http://www.icariaeditorial.com/libros.php?id=1216

Fitxa

Viatge nutritiu
Recull de receptes i menús estacionals amb criteris naturistes, ecològics i solidaris

Autores: Isabel Celma – Montse L. Tolosana
Editorial Montflorit
312 pàgines

Anuncis

11 comments

      • Marcel·la

        Tens raó, Mestressa. Els llibres bons acostumen a exhaurir-se o a escassejar. Sort que a mi me l’han regalat! Potser el reeditaran, no?

        M'agrada

      • Montserrat L. Tolosana

        Hola,

        sóc la Montse Tolosana, l’altra autora del Viatge nutritiu. Volia comunicar-vos que ja ha sortit la tercera edició! Aquest cop l’ha editat Icària i al setembre en farem la presentació (tot i que ara ja el podeu trobar a les llibreries). Volia també aprofitar per agraïr-vos els comentaris, aquest ha estat un llibre modest que s’ha esgotat dos cops gràcies a que gent com valtres s’ha entusiasmat amb ell, ens sentim afalagades, gràcies!

        M'agrada

  1. Retroenllaç: Fruita del temps (primavera) « BLOC D'UNA MESTRESSA DE CASA
  2. Retroenllaç: Verdura del temps (primavera) « BLOC D'UNA MESTRESSA DE CASA
  3. Isabel Celma

    Hola,

    Sóc Isabel Celma, coautora del llibre que esmenteu “Viatge nutritiu”. He estat molt feliç en veure els vostres comentaris, us he de dir que el llibre està totalment exhaurit però que aviat sortirà una nova edició i que de moment em podeu seguir al meu bloc: http:/isabelcelma.blogspot.com
    Us hi espero!

    M'agrada

  4. Retroenllaç: Viatge nutritiu, 3a edició!!! « BLOC D'UNA MESTRESSA DE CASA
  5. NÚRIA SAMSÓ I DRAPER

    Bon dia, no us conec ni he comprat mai cap llibre vostre. M’estic introduint, a poc a poc, a la cuina vegetariana i una amiga meva m’ha donat referències dels vostres llibres. M’agradaria m’avisessiu quan feu la presentació del 3er llibre. Gràcies

    M'agrada

  6. Retroenllaç: Seitan casolà | Bloc d'una mestressa de casa

Deixa un comentari

