L’hort a l’entrada de l’estiu

Anuncis

2 comments

  1. Sóc Pagesa

    Carai mestressa! Quin be de déu de terrassa que tens! M´encanta el teu blog. Hi vindré per aprendre moltes coses. Però el que més m´agrada és el teu orgull de ser mestressa de casa, perquè em recorda al meu de ser pagesa. Crec que som del més subversiu que hi ha a la xarxa. 🙂

    M'agrada

    • mestressadecasa

      Ai, estimada pagesa subversiva,
      Gràcies pel teu comentari. Ja m’agradaria a mi poder passar més hores a la terrassa i al bloc i menys a l’oficina. Però, què hi farem? No sé si amb l’orgull i les ganes n’hi ha prou per a canviar el món, però ho intentarem, oi?

      M'agrada

Deixa un comentari

