Boc’n Roll

Re-vo-lu-ci-o-na-ri! Fa uns mesos comentàvem que a causa d’una lliçó d’ecologia que ens va donar el meu nebot,  a casa vam abandonar el paper de plata per a embolicar aliments, sobretot entrepans. Fins ara ens emportàvem a la feina l’entrepà dins un tàper; la solució no era idònia, perquè has de traginar el tàper amunt i avall, però no estava malament. Ara bé: això s’ha acabat! Pel meu aniversari, una mestressa de casa revolucionària em va regalar un “Boc’nRoll”, un embolcall per a entrepans reutilitzable. És fet de tela per un costat i de plàstic per un altre, es tanca amb velcro, de manera que pots ajustar-lo a la mida de l’entrepà, i es renta fàcilment. És un invent boníssim. Fins i tot, els entrepans ara ens surten més bons! I som més feliços!
Mireu com funciona:

Anuncis

4 comments

  1. La nena

    Jo el tinc i va genial.Una mica complicat pels nens tornar-lo a casa ben plegat,però compensa per no haver d’anar a la paperera.

    M'agrada

  2. Retroenllaç: Paper de plata, mai més! « BLOC D'UNA MESTRESSA DE CASA

Deixa un comentari

