Xarxes de ganxet

Internet és un món, i dins aquest món, cada fenomen té les seves xarxes i subxarxes. Fa poc he descobert el fenomen del ganxet i no pas perquè en faci, sinó perquè una mestressa amiga meva en fa i m’ha regalat coses, com aquest animaló d’ulls negres , i barrets i collarets…, i està atrapada en una xarxa de blocs que tenen en comú que tots parlen de ganxet i que s’enllacen entre ells. La gent d’aquesta xarxa hispana del ganxet es coneixen tots i es deixen comentaris als blocs i s’envien fotos i es regalen, es compren i es venen objectes de ganxet i s’ensenyen les unes a les altres què han après a fer i les més nervioses denuncien les altres per plagi i les més de “bon rotllo” diuen que s’inspiren i es donen idees les unes a les altres…

Hi ha, fins i tot, qui penja tutorials per aprendre a fer ninotets de ganxet (amigurumis).

Com entrar-hi? Agafeu un ganxet, quatre fils de colors i poseu “amigurumiando” al google. I ja direu el què!

6 comments

  1. montse

    Hola!! Jo m’ he enganxat al ganxet i estic buscant gent catalana que tingui blocs, em pots redirigir a aquesta xarxa, encara que sigui hispana?? Merci

    M'agrada

  2. Susana Garcia Rodriguez

    Hola, buscant una cosa he arribat al teu blog!! I m’agrada molt. Curiosament he arribat gracies al ganxet. Jo soc de Barcelona i estic en un grupo de crochetaires que ens reunim molt sovint i fem moltes coses juntes. Et deixo l’adreça del nostre blog, a veure que et sembla. apuntobcn.blogspot.com.es i recomanarè el teu que hi ha coses molt xules!

    M'agrada

Deixa un comentari

