Mestressa de casa emprenyada

Ai, mestresses de casa, que això farà un pet!

Des de fa uns dies, l’amenaça de les 65 hores setmanals plana sobre Europa. I partits que van d’esquerranosos i de “progres” ja s’han afanyat a muntar campanyes contra les 65 hores. “De 65 hores, ni parlar-ne!”, diuen. Però 64 hores, sí? Com poden proclamar aquests eslògans i quedar-se tan tranquils? Doncs perquè són ells els qui ens imposaran les 48 hores setmanals o les 50 o les 52… “Penseu que haurien pogut ser 65!”, ens diran. I, jo ja em veig treballant de dilluns a dissabte per poder mantenir el sou. Al Japó, treballen els dissabtes; per què no ho hauríem de fer nosaltres? I el somni de les 35 hores quedarà en això, en un somni. A França, ja s’han despertat:  El Parlament francès suprimeix la jornada laboral de 35 hores (i vinga a retallar a i a destruir!). I si treballem de dilluns a dissabte, d’on traurem el temps, i les ganes, per fer de mestresses de casa? Això és una merda!

Hi ha una mestressa de casa molt optimista que diria per animar-nos: “De la merda se’n pot fer adob”. Doncs ja em diràs com!

Anuncis

2 comments

  1. Ra

    Jo, el que no entenc és com es pot passar d’intentar disminuir la jornada laboral a augmentar-la d’una manera tan bèstia… crec que em jubilaré abans d’hora i me n’aniré a viure a una cova.
    Proposo que tots fem el mateix… a veure què fan aquests cervells pensants llavors……

    M'agrada

  2. mestressadecasa

    No escampis gaire aquesta idea, Ra, que si hi ha molta demanda de coves, els preus es posaran pels núvols i ni una miserable cova no ens podrem pagar!

    M'agrada

Deixa un comentari

