Com Déu mana

Un llibre brutal, d’aquells que deixen marca. Està molt ben escrit, és molt bèstia, m’ha fet riure i plorar.

  • D’un dels autors de més èxit a Itàlia ens arriba una faula apocalíptica que narra la vida d’un pare i un fill, Rino i Cristiano Zena, units per un amor visceral i una relació dominada per la violència. En una plana regada per la pluja, una landa al marge de tot, on els camps i els rius s’entremesclen amb les naus industrials, les casetes voltades de gespa i els concessionaris d’automòbils, pare i fill tiren endavant les seves vides al costat de dos personatges singulars, Quattro Formaggi, que paga les conseqüències d’un accident amb els fils d’alta tensió, i Danilo Aprea, abandonat per la dona i marcat per la mort de la filla. Però un bon dia decideixen que ha arribat el moment de donar un tomb a les seves vides, i amb un pla molt senzill: rebentar un caixer automàtic.
  • Títol: Com Déu mana
  • Autor: Niccolò Ammaniti
  • Traducció d’Enric Tudó i Rialp
  • Editorial Empúries (2007)
  • 428 pàgines
Anuncis

3 comments

  1. mestressadecasa

    Ai, Ra, les comparacions sempre són odioses, ja ho saps. Et diria que enganxa tant com Les veus del Pamano, però és més bèstia. M’explico?

    M'agrada

  2. raque

    d’això però ……que m’hen dius de l’explosió de bon rotllo quan arriven les vacances!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Si!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ja estic de vacances!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    M'agrada

Deixa un comentari

