Adéu-siau, Bassas!

A totes les mestresses de casa a les quals avui s’ha extirpat alguna cosa

Perdoneu que torni a incidir en aquest tema, però és que no me’n puc estar. Avui l’Antoni Bassas s’ha acomiadat del matí de Catalunya Ràdio, i em fa una ràbia immensa, i molta por, veure la facilitat amb què en aquest país es desmunten les coses que funcionen bé.

Comiat Bassas

Tinc un amic de Lleida que sempre té frases per a tot. Avui n’hi manllevaré una (que el meu amic atribueix a Shakespeare):
I si deixem que aquestes coses passin, ens manaran incrèduls i canalles

Anuncis

3 comments

  1. Johnny Tastavins

    Ràbia, malal llet, impotència, tot quadra amb els sentiments que tinc ja de fa tres setmanes, intensificat avui fins a límits que no esperava. Aquesta tarda he escoltat el seu adeu, amb una explicació que ja m’ha acabat de revelar. Quina llàstima!

    M'agrada

Deixa un comentari

