El Bassas plega

L’Antoni Bassas deixa el Matí de Catalunya Ràdio després de 14 anys. Escolteu-ho aquí:
Antoni Bassas diu adéu
Des d’aquí li vull agrair que m’hagi acompanyat una estona cada matí i que m’hagi obert una finestra al món. I, sobretot, li vull agrair de tot cor que m’hagi escoltat i hagi deixat escoltar la meva veu a través del programa de ràdio amb més audiència d’aquest país.

I també voldria afegir que havent-hi tantes coses al món que convidria canviar, perquè precisament en canviem una que funciona tan bé?

Anuncis

2 comments

  1. Marcel·la

    Catalunya ràdio és quedarà viuda, i jo també. Si l’Antoni Bassas se’n va, no penso escoltar mai més la Catalunya ràdio dels pebrots

    M'agrada

Deixa un comentari

