Tornem a viure

Aquest llibre és com el manual del bon hippie. Hi ha tot el que és imprescindible per viure en una masia, ser autosuficients i viure pràcticament aïllats del món. S’hi explica com construir la casa, com confeccionar la roba, com assistir un part natural, com cuidar l’hort i els animals, hi ha un compendi de remeis casolans, de salut, de cuina, de bricolatge, de meteorologia…

Títol: Tornem a viure; Autor: Jacques Massacrier; Traductor: Josep Vallverdú; Editorial Altafulla, 1984.

Actualment en podeu trobar la versió francesa íntegra en aquest web.

5 comments

  1. Isabel Celma

    Hola, mestressa de casa!! Quina gràcia m’ha fet veure que tenies aquest llibre com a referència, jo també el tinc… i en el seu moment, fa mooooolts anys em va servir per endinsar-me, una mica més, en el món de la natura i, de retruc, de les coses naturals i senzilles. Una petita gran joia!!
    Una abraçada!

    M'agrada

    • mestressa

      Sí! La meva germana va ser hippy i el tenia com a llibre de capçalera. Quan va deixar de ser-ho, el llibre em va caure a les mans i em va fer gràcia llegir-lo. De tant en tant encara el consulto i el regalo a tots els amics que em diuen que volen deixar la ciutat per anar-se’n a viure a una masia. 🙂 La traducció catalana del Josep Vallverdú és una perla.
      Una abraçada i fins aviat!

      M'agrada

Deixa un comentari

