Wanadoo V

Més de cinc mesos després d’haver presentat la reclamació a través de l’Oficina d’Atenció al Consumidor, encara no m’han trucat per dir-me com està la meva reclamació. Sempre que he trucat a l’oficina m’han respost que, o bé no hi ha novetats o bé que ara estem molt enfeinats i no et podem atendre.
Ha anat passant el temps i avui rebo una carta d’ESPAND ABOGADOS en què m’amenacen que si no pago els meus deutes amb Wanadoo resoldran el tema per via judicial. M’adjunten a la carta una demanda judicial que presentaran al Jutjat de Primera Instància de la meva ciutat. La primera reacció ha estat espantar-me i posar-me de mala llet. Quan m’he calmat una mica he pensat que ho pagaria tot i així ja me n’oblidava per sempre, d’aquest malson. Quan m’he calmat una mica més he pensat que podia denunciar-ho al Síndic de greuges (ja que es tracta d’un endarreriment en un tràmit administratiu de reclamació).
Quan ja estava calmada del tot he rellegit la carta i he pensat que no dec ser l’única víctima d’aquesta gent i he preguntat al Google què en sabia. Llavors sí que m’he calmat. ESPAND ABOGADOS són uns estafadors. Compren les factures impagades a Wanadoo i mitjançant amenaces als exclients de la companyia intenten treure’n alguns dinerons. He llegit per internet que al telèfon d’ESPAND ABOGADOS no respon mai ningú i diuen que el senyor que signa la carta “Manuel Espejo Cabra” no està col·legiat a l’Il·lustre Col·legi d’Advocats de Madrid.
Total, que no hi ha perill de res. Però val a dir que m’han espantat i que he estat a punt de pagar-los uns diners que no els dec.

Deixa un comentari

