Wanadoo IV

Finalment, vaig decidir que demanaria ajuda a la Generalitat. Vaig trucar al 012 perquè em diguessin què havia de fer en aquests casos (estava seguríssima que no era la primera persona que m’hi trobava). La persona que em va atendre al 012 em va dir que, sobretot, pagués totes aquestes factures que em reclamaven, que si em ficaven en un llistat de morosos, això em perjudicaria tota la vida i no podria demanar hipoteques, etc. Em va aconsellar que, un cop fet això, presentés una queixa a l’oficina d’Atenció al Consumidor i que ells em tramitarien la reclamació pertinent i recuperaríem els diners. Així ho vaig fer.

La primera cosa que em va dir la persona que em va atendre a l’Oficina Municipal d’Atenció al Consumidor va ser: “Però qui t’ha dit que paguessis les factures que et reclamen?”. “M’ho han dit al 012”, vaig respondre amb un fil de veu. I es veu que, segons el treballador de l’Oficina si ja has pagat les factures és molt i molt difícil recuperar-ne els imports. Qui els entengui que els compri, els de l’Administració!!

Em va demanar tots els papers i em va dir que s’iniciaven els tràmits i que ja em trucarien quan la cosa es resolgués. No em van donar cap comprovant ni cap còpia de res que acredités que jo havia fet la reclamació. Però me’n vaig refiar i me’n vaig anar una mica (només una mica) més tranquil·la cap a casa.

Deixa un comentari

