Wanadoo III

Santa Innocència, la meva! La meravellosa carta certificada no va servir de res, perquè vaig continuar rebent al domicili antic cartes i més cartes de Wanadoo. Per tant, vaig haver de fer el cor fort i em vaig decidir trucar a Wanadoo parlant-los en cristià perquè m’entenguessin, a veure si resolíem el problema d’una punyetera vegada.
Aquesta vegada vaig estar de sort perquè al segon intent ja vaig poder parlar amb una persona de carn i ossos. Em va tenir ben bé mitja hora al telèfon (amb trucada de pagament, per cert) i era molt lenta atenent les meves consultes, perquè “el servidor va muy lento” (caram, sí que es venen bé, aquesta gent!).
Resumint, em va dir el següent:
– Que si no podia accedir al meu espai de l’àrea de clients del web de Wanadoo és perquè “la semana pasada se hicieron trabajos de mantenimiento”. I jo li vaig dir que no era només la setmana passada sinó de ja feia un parell de mesos que no hi podia entrar i em va respondre amb un silenci sepulcral…
– Que a ells no els constava que en cap moment algú m’hagués donat de baixa de Wanadoo: Segons ells Telefonicadespanya no havia fet cap gestió per mi i que per això podia denunciar-los a l’Oficina d’Atenció al Consumidor…
– Que sí que havien rebut la meva carta però l’havien arxivada sense llegir-la, perquè “estaba escrita en valenciano o en catalán” i “Wanadoo no tiene la obligación de atender a los clientes que se le dirigen en catalán i es va quedar tan ampla (veieu com no tenen sentiments?). I jo vaig pensar que si no me n’hagués donat de baixa, me n’hauria donat en aquell moment. Em va dir que li havia d’enviar un fax en espanyol dient-li que em donava de baixa, però que les factures del juny, juliol i agost les havia de pagar.

Deixa un comentari

