Wanadoo II

Tot i tenir solucionat el problema, vaig continuar rebent cartes de Wanadoo al meu antic domicili. Hi havia dos tipus de cartes: les primeres, en què simplement em reclamaven el pagament d’una factura, i les segones, en què em recordaven que encara no els havia pagat la factura i que, si no pagava, es veurien obligats a incloure’m en un llistat de morosos.

Com que això de la morositat no em deixava tranquil·la del tot, vaig trucar a atención al cliente de Wanadoo (que, per cert, NO és un número gratuït, com sí que ho és el de Telefonicadespanya). Vaig trucar al número que hi havia al peu de les famoses cartes. Però resulta que en trucar a aquell telèfon, una màquina em va dir que Wanadoo havia canviat el número i que prengués nota del nou (que, per cert, tampoc és gratuït). Hi vaig trucar diverses vegades i fins al tercer intent no vaig poder parlar amb una persona de carn i ossos (“de carn i ossos i sentiments”, no, “carn i ossos” a seques); en els intents anteriors la meva trucada s’havia perdut pel ciberespai o vés a saber per on… La persona de carn i ossos em va dir que no entenia el català i que em passaria amb algú que entengués el català i aquest algú no va aparèixer mai i la trucada es va acabar tallant…

Vaig decidir no perdre més temps ni diners trucant a “atención al cliente de Wanadoo” i vaig tornar a provar de contactar-hi a través de la web, però continuava tenint l’accés denegat a l’àrea de clients (per morosa, suposo). Així doncs, vaig pensar que la millor manera seria fent-ho per correu tradicional i els vaig enviar una carta certificada en què els demanava que anul·lessin totes les factures que em reclamaven perquè jo ja no era clienta seva. I santes pasqües!

Anuncis

Deixa un comentari

