Wanadoo I

Era usuària de Wanadoo per a serveis d’Internet+trucades fins el dia que vaig decidir passar-me a l’ADSL. Vaig escollir els serveis d’ADSL d’una altra companyia, Telefonicadespanya, perquè oferia un molt bon preu al col·lectiu d’estudiants de la UOC: 29 eurells al mes + trucades metropolitanes fins (això sí, amb data de caducitat) el 31 de desembre del 2005. La companyia mateixa, Telefonicadespanya, es va encarregar de fer-me els tràmits de la baixa de Wanadoo (quina amabilitat!).

Un cop fet tot això, vaig donar de baixa la domiciliació bancària amb Wanadoo perquè no em cobressin per error (o per mala llet) més factures del compte. Al cap d’un mes em vaig canviar de domicili i ja no vaig comunicar a l’empresa Wanadoo la meva nova adreça, perquè representa que jo ja no hi tenia cap mena de lligam com a clienta.

Al cap d’unes setmanes d’haver-me traslladat, vaig començar a rebre a l’antic domicili cartes ordinàries, sense certificar, de Wanadoo (em van arribar perquè encara conservo lligams amb el meu antic domicili, però podria no haver-les rebut mai). En aquestes cartes (en vaig arribar a rebre 6 o 7 entre el juliol i el setembre) Wanadoo em reclamava el pagament d’una sèrie de factures, de les quals només em donaven un núm. de referència i un import. Wanadoo és d’aquelles empreses tan sensibles amb el medi ambient que no gasten paper ni per enviar-te la factura a casa i em penjaven totes les factures a l’àrea de clients de la pàgina web. Per tant, vaig haver d’entrar a la web per veure de quines factures em reclamaven el pagament. Però, ai las! Com que havia deixat de pagar les factures, Wanadoo em va bloquejar l’accés com a usuària i no em deixava accedir al meu espai de l’àrea de clients. Per tant, no podia saber quines factures em reclamaven…

De tota manera, com que a la carta que em van enviar hi deia que “si en el momento de recibir la carta el problema ya se ha solucionado, haga caso omiso de la misma”. Vaig trucar a Telefonicadespanya per preguntar-los si “el problema” ja s’havia solucionat i em van dir que sí, que des de l’1 de juny de 2005 jo ja no era clienta de Wanadoo. Uf!, vaig pensar. Solucionat!

Deixa un comentari

